Turystyka Przyjazdowa
szkolenia / warsztaty / konsultacje
Współpracując z hotelarzami zwróciłyśmy uwagę na potrzebę wdrażania wiedzy związanej z grupową turystyką przyjazdową.
Okazuje się, że nie jest to wcale łatwy temat do zrozumienia.
Turystyka przyjazdowa to specyficzny język, wieloletnia współpraca z Klientem,
tworzenie odpowiednich ofert, umów, a przede wszystkim budowanie dobrych relacji z Partnerami.
Moduł I
SZKOLENIE - TURYSTYKA PRZYJAZDOWA
• Słownictwo hotelarsko-turystyczne
• Tworzenie poziomów cenowych
• Przygotowywanie specjalnych ofert
• Podział klientów na rynki i ich specyfikacja
• Lista potencjalnych klientów z poszczególnych marketów
• Warunki współpracy, wzory różnych umów
Moduł II
WARSZTATY - KOMUNIKACJA
Umiejętność porozumiewania się odgrywa ogromną rolę zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym każdego człowieka. Nasze sukcesy czy porażki, zadowolenie bądź przeżywane stresy zależą w dużej mierze od tego, w jaki sposób nawiązujemy kontakty, prowadzimy rozmowy i w ogóle komunikujemy się z innymi ludźmi.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych
• Prawidłowa korespondencja mailowa w różnych językach (czego nie wypada, a co jest konieczne)
• Przekazywanie niezbędnych informacji o zmianach w hotelu
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Moduł III
WARSZTATY - NEGOCJACJE
- Przygotowanie do negocjacji
- Budowanie dobrej atmosfery
- Błędy negocjacyjne
- Techniki ograniczające czy minimalizujące negatywny wynik negocjacji
- Zakończenie/ podsumowanie ustaleń
Dlaczego warto z nami?
Jesteśmy PRAKTYKAMI z ponad 20 letnim doświadczeniem / stażem
- w branży hotelarskiej – Accor (Sofitel, MGallery, Novotel, Mercure, Ibis) Scandic, Exploris Malinka, Willa Lubicz Gdynia,
- w branży turystycznej – Varsovia Tours, Polish Travel Quo Vadis, Activ Tours, Wolff Travel International Warszawa
- posiadamy udokumentowane sukcesy sprzedażowe, poparte nagrodami w renomowanych sieciach hotelarskich – Accor & Scandic
Nasza oferta zawiera:
- 2 trenerów
- 6 godzin teorii
- 6 godzin warsztatów
- 1 miesiąc konsultacji – wsparcie dla osób uczestniczących w szkoleniu. Jesteśmy dostępne pod mailem i telefonem. Służymy pomocą i radą.
Prowadzący

Elżbieta Rawa
tel. +48 539 917 712
elzbieta.rawa@gohotel.com.pl

Dorota Krassowska
tel. +48 502 198 001
dorota.krassowska@gohotel.com.pl