Turystyka Przyjazdowa

szkolenia / warsztaty / konsultacje

Współpracując z hotelarzami zwróciłyśmy uwagę na potrzebę wdrażania wiedzy związanej z grupową turystyką przyjazdową.

Okazuje się, że nie jest to wcale łatwy temat do zrozumienia.

Turystyka przyjazdowa to specyficzny język, wieloletnia współpraca z Klientem,
tworzenie odpowiednich ofert, umów, a przede wszystkim budowanie dobrych relacji z Partnerami.

Moduł I

SZKOLENIE - TURYSTYKA PRZYJAZDOWA

• Słownictwo hotelarsko-turystyczne
• Tworzenie poziomów cenowych
• Przygotowywanie specjalnych ofert
• Podział klientów na rynki i ich specyfikacja
• Lista potencjalnych klientów z poszczególnych marketów
• Warunki współpracy, wzory różnych umów

Moduł II

WARSZTATY - KOMUNIKACJA

Umiejętność porozumiewania się odgrywa ogromną rolę zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym każdego człowieka. Nasze sukcesy czy porażki, zadowolenie bądź przeżywane stresy zależą w dużej mierze od tego, w jaki sposób nawiązujemy kontakty, prowadzimy rozmowy i w ogóle komunikujemy się z innymi ludźmi.
• Prowadzenie rozmów telefonicznych
• Prawidłowa korespondencja mailowa w różnych językach (czego nie wypada, a co jest konieczne)
• Przekazywanie niezbędnych informacji o zmianach w hotelu
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami

Moduł III

WARSZTATY - NEGOCJACJE

Negocjacje to dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia. To rozmowa, która ma na celu uzgodnienie wspólnego stanowiska.
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Budowanie dobrej atmosfery
  • Błędy negocjacyjne
  • Techniki ograniczające czy minimalizujące negatywny wynik negocjacji
  • Zakończenie/ podsumowanie ustaleń

Dlaczego warto z nami?

Jesteśmy PRAKTYKAMI z ponad 20 letnim doświadczeniem / stażem

  • w branży hotelarskiej – Accor (Sofitel, MGallery, Novotel, Mercure, Ibis) Scandic, Exploris Malinka, Willa Lubicz Gdynia,
  • w branży turystycznej – Varsovia Tours, Polish Travel Quo Vadis, Activ Tours, Wolff Travel International Warszawa
  • posiadamy udokumentowane sukcesy sprzedażowe, poparte nagrodami w renomowanych sieciach hotelarskich – Accor & Scandic

Nasza oferta zawiera:

  • 2 trenerów
  • 6 godzin teorii
  • 6 godzin warsztatów
  • 1 miesiąc konsultacji – wsparcie dla osób uczestniczących w szkoleniu. Jesteśmy dostępne pod mailem i telefonem. Służymy pomocą i radą.

Prowadzący

Elżbieta Rawa

tel. +48 539 917 712
elzbieta.rawa@gohotel.com.pl

Dorota Krassowska

tel. +48 502 198 001
dorota.krassowska@gohotel.com.pl